BLOGGER TEMPLATES AND Gaia Layouts »

Monday, March 14, 2011

gumbira

ahhaii..assalam.. ! horayy.. hip hip horayy ! gumbiranya hatiku kala hujan turun saat ini ! hahaha..merepex ! bia la. sat ja pon. hehhee..



awat cek seronok sangat ni haa ? ? laa tak tahu menahu lagi ka ? ? ahhaa.. my lappy dah sihat kot ! lebih cergas dari biasa. cerdas dari yang doludolu tu. ahhaa.. hepinya wehhh..!



okehh. jangan nak hepi sangat la kan sat gi teriak teruk kot. ahhaa.. tak mengapa ! hadapi dengan tabah okehh ! cerita pasal my lappy ni kan. hari tu kan dah cerita lappy aku ni sakit tenat kan. memang tenat ! garagara......arghhhhh tak mau ungkit dah. yang penting lappy bushuk aku ni dah sihat. ahhaa...sihat sepenuhnya yerr kamoo.. !


thanxs lappy bushuk sebab sudi teman aku merepex lagi lepas ni. ahhaaa.. okepp. lappy aku baru balik dari hospital sekejap tadi. dalam pukul 5.3o petang. hospital tersebut diberi nama Pusat Komputer PMI. PMI stand for what ? entah aku pon tak tahu. owner hospital ni MAMAK okehh ! kepada CIK SUHAILA SHAMSUDIN silalah anda percaya yerr. sesungguhnya saya bercakap benar !

lappy bushuk ni telah di operate oleh dokter di hospital tersebut. banyak la benda yang ditambah dalam isi perut lappy bushuk aku ni. ahhaaa.. yang penting folderfolder penting semuanya selamat. SELAMAT ! ! okehh harga untuk operation ni berpatutan laa. RM3o ! okehh kan. berbaloi kan. kalo nak operate lappy pergi la kat PMI yerr kenglawan ! hehehe..


setakat sejam aku guna tak ada apapa maslah lagi. kalo meragam lagi , demamdemam lagi ! siap lah ! PMI ! i come to service ahhhaa.. !


wokehh la..semoga kamu sihat sejahtera yerr sayang. rindu kamu sangat ! selamat kembali ke pangkuan ku lappy bushuk. muahh !


adios amigos

0 comments: