BLOGGER TEMPLATES AND Gaia Layouts »

Sunday, March 27, 2011

emoticons

huyeeiiii . .:r: haahhaa assalam . . :17: senyum lebar ja kann :s: tengok la post sekarang ni dah ada emoticon kembali :r: yeaa:11: semenjak 2 menjak ni kan post aku kan tak ada emoticon. sekarang dah ada balik.




blogger-mysweetden.blogspot.com sebelum ni tak ada emoticon sebab lappy bushuk aku ni jatuh sakit. kena wabak yang menggerunkan bagi hidupan spesis elektronik :18: sekarang ada balik sebab lappy bushuk ni dah sihat blogger-mysweetden.blogspot.com tapi tak la sihat sepenuhnya lagi blogger-mysweetden.blogspot.com sedih jugak la kan. tapi tak pa:r: jangan risau misau sangat. incik gelap saya ada sedia membantu :119: tapi sebelum di bantu kena la rasa caci maki dua tiga kerat kan blogger-mysweetden.blogspot.com hmm naseb sayang ja kalau tidak dah lama blogger-mysweetden.blogspot.com ngeee :119: gila punya mimi :119:



okehh aku ni dah kena demam emoticon blogger-mysweetden.blogspot.com teruk :s::s: sungguh teruk sekali :119::119: punya la gila dengan emoticon ni aku sampai terbawabawa kat luar. akibatnya aku sekarang gila sticker yang kiut miut :16: aduyaii sampai kena marah dengan mak aku. dah tu sampai esemen aku pon aku bantai lekat sticker yang kiutkiut tu.



apa boleh buat kan dah TERsuka nak buat macam mana.
haa tu saja lah nak cakap.
adios amigos.

0 comments: