BLOGGER TEMPLATES AND Gaia Layouts »

Saturday, February 26, 2011

acer aspire 4736Z



assalam..

mood :: sedih

grrr..sedih sangatsangat ! sebab ! lappy aku ni sakit. agak tenat dan serius jugak la penyakit dia. kesian dia. dia sakit dah lama dah. tapi aku ja yang buat tak tahu kat dia. sori yerr kurang prihatin kat kamo. bukan tak sayang cumanya aku ni tak pandai babbab penyakit lappy ni. sekali lagi sori taw.


sekarang terima lah padahnya. semua benda tak dapat nak buka. parah betul. antibodi lappy aku semakin kurang dengan tak adanya antivirus. langsung tak dapat nak berfungsi antivirus aku. citt..sedih.


dalam lappy aku ada banyak kuman yang tak dapat dikesan sebab antivirus dah tak boleh guna. o.m.g jahat sungguh kamo yaa kuman ! kuman ni bukan dari keturunan sebarangan ! tapi dari keturunan dewa virus dari jawa tengah yang kejam ! hessshhh nyah kau dari lappy ku !


semua ni aku sedar pada satu malam. aku dengan kawan aku ketagih nak tengok muvi. so aku pon kopi ais la dari incik gelap guna pendrive kawan aku. The God Must Be Crazy siap di kopi ais ke dalam pendrive ! so aku pon kopi ais balik cerita tu kat dalam lappy bushuk aku ni. yez ! lappy aku terus demam lepas aku masukkan THE DEVIL pendrive ! oh god ! weyy buang dalam loji taek la benda alah tuhh ! huhuhu sedih. tapi tak pe ! no hal lah. sebab ! kalo lappy saya sakit pendrive awak jugak sakit. oushhhh..kesian jugak kat awak kan. dah 2 pendrive bermasalah. hmm..awak memang tak serasi dengan elektronik la ! kihkihkih..


lepas kejadian tu satu persatu sakit yang lappy aku hadapi. antaranya ::

--> gadget sidebar hilang
--> antivirus tak berfungsi
--> semua setting dalam google chrome hilang
--> modzilla firefox tak dapat guna
--> tak boleh refresh
--> google chrome akan tertutup sendiri bila lamalama guna
--> tak dapat nak masuk pendrive (takut virus )




hehhh..tu lah antara penyakitnyua. oh god ! tak tahu nak buat pe dah ni. chopp ! ada cara ! hantar kat incik gelap ! yez ! dats da solution ! okehh ! bila dah hantar saya kena marah ! o.m.g saba je lahh..! okehh bila dah rujuk pada yang lebih arif beliau mendapati lappy aku sakit sebab GAME ! ONLINE GAME ! oh no ! its true?


yez ! incik gelap saya marah kan saya tanpa henti ! suka sangat maen game ! klik ikut suka hati ! ni la padahnya ! and da solution iz FORMAT ! haa ! nak kena format lappy ? waaa ! tak nak ! duet ku melayang lahh ! aduii tapi tak pe ! demi mu sayang !


sebelum nak format tu kena la pindahkan segala folder dalam isi perut lappy ni dulu kan. masalahnya nak pindahkan ke mana? masalah ni la yang membuatkan lappy aku ni sampai sekarang tak di format lagi. aduii.. ! saranan incik gelap suruh burn dalam CD . CD ? tak de laaa... saranan yang arif kopi ais dalam hard disk ! macam mane ea? kurang faham ! okehh biarkan mereka yang settle kan. yang penting lappy nii dapat diselamatkan !


gud ! sedih ! ouhh lappy ku sayang ! jangan sedih taw. bertahan yerr.. tak lame lagi pembedahan akan dilakukan. tak perr tak sakit pon. sekejap jerr.. saba taw. luv u !

adios amigos ! =(

4 comments:

my direction said...

maap kn sue...

my direction said...

mntk maap k

kura_kura kecil said...

gilooo..!
pdn muka kat hang jugak !
hang dah dapat balasan pon !
ERROR sangat kan ..
padan muka..
muahahahahaha

my direction said...

t sye byr separuh k....