BLOGGER TEMPLATES AND Gaia Layouts »

Sunday, March 27, 2011

berdua

assalam..:face76: okehh hari ni saya berkeliaran lagi dengan incik gelap :face2: ngee :face33: i like taw :face49: ouhh hari ni penampilan saya agak berbeza laa kan :face57: tapi masih sopan okehh :face18:



kali ni tak boleh keluar lamalama sebab incik gelap kena membelahkan diri ke tempat kerja. tapi tadi agak lewat jugak la kami balik :face42: kesian dia tak sempat nak rehat. sori yerr sayang blogger-mysweetden.blogspot.com


sampai jerr incik gelap kat sebelah saya tadi terus dia tanya mimi mana :s: woii . . aku sikit punya besaq ni tak nampak:119: marah ni :face66: sambil senyumsenyum konon sweet entry44.blogspot.com dia cakap 'mimi tak macam ni.' waahh nanges baru taw :r::r:blogger-mysweetden.blogspot.com naseb baek la tadi sempat kaver muka kan. kalau tak dah lama balik taw.


kami keluar ni pon sebab saya gedikgedik la nak pergi usha henfon dengan pelahap mcD :face54: ingat kan tadi keluar nak terus sambar jaa fon yang berkenan tapi di sebabkan respon dari incik gelap yang menghampakan saya tak jadi la bawak balik henfon baru blogger-mysweetden.blogspot.com wehh sedih nak mampoz kot tadi. tapi tak pa:119: dapat lagi kaver buat kali ke dua.



jom kita terus berkeliaran lagi sayang :face8: okehh jalan punya jalan dengan hati yang kecewa setinggi ombak tsunami tibatiba incik gelap konon nak buat lawak la kot tapi bagi aku masa tu lawak tu BUAT SERABUT jaaa :face66: aku pon apa lagi tunggu masa yang sesuai sikit tempat yang agak lengang sikit terus bushhh :119: tumbuk tangan incik gelap lepas tu buat muka tak ada apapa. hahaha entry44.blogspot.com puas hati :119::119: balasan kepada tindakan aku tu penghujungnya incik gelap terus ajak balik. wakaka entry44.blogspot.com padan muka mimi.


okehh jom la balik :119: engat heran sangat kerr haa:s::s::r: dalam perjalanan nak balik pulak tetiba pewot terasa something. haahhaa aku pon apa lagi buatbuat la konon sweet :face34: manja :face40: gedix :face15: pujuk la incik gelap suruh bawak pergi mcD. selamat la incik gelap nak jugak bawak kalo tidak tadi melepas mcD. sampai ke depan makanan incik gelap buat muka. merajuk. konon fed up la entry44.blogspot.com aiisehh cair la sekejap kan. tak buleh tak buleh. tingkatkan usaha untuk terus memujuk dan memaniskan muka :face75: tapi tak berjaya jugak. tak apalah yang penting dapat usha muka fair n lovely lamalama. berani dia nak usha balik tak jadi la dia nak marah nanti. jatuh la ego. kan :s: kan :s: kan :s: ngee..:131:


selesai saja makan terus kami bergegas beli barang penting sebab masa dah tak banyak. selesai dah semua baru la aku dihantar balik. okehh tata sayang entry44.blogspot.com hehhee..


wehh incik gelap :119: walaupon aku ni menyakitkan hati tapi aku sayang gila kot kat hang. sebab tuu aku buat muka tak lama. tak pa laa lamalama aku tak buat lagi okehh . . entry44.blogspot.com

adios amigos.

0 comments: