BLOGGER TEMPLATES AND Gaia Layouts »

Tuesday, February 15, 2011

sepetang bersama

haii..assalam:119: oyeahhh nak bercerita :119: sejak dua menjak ni kepala saya agak masuk air sikit yer.. so pada sesapa yang hairan anak pompan pelik tu iyerr kan ajer yer.. :face42: ahhaa..saya bahagia :9:



tadi petang wooww..dapat lepak bersama incik gelap saya :119: he's my body guard + driver :119: oyeahh..i like :face42: thnxs sayang :17: hehhee..oishh meh nak bisik :face54: tadi lagi sekali saya tengok wayang dengan incik gelap saya :face40: ouhh meh nak cita.


petang tadi saya ada ajak incik gelap saya jenjalan. dia iyerr kan aje :119: okeh:r: jom :r: janji 2.3o tapi incik gelap saya datang amek saya lewat :119::118: hehh..awak :r: tau tak saya dah siap :r: saya tunggu awak sampai saya dapat men thumblebugs 2 round taw tak :119: :face11: cool mimi :17: hmmm..gud gurl :r:


bila incik gelap saya sampai.. incik gelap saya terus tunjuk tangan dia yang sakit. heyy ingat boleh cair ke kalo tunjuk sakit tu :118: plishh la :r: salah tetap salah , lambat tetap lambat :q: awak di hukum :119: senyum tanpa nampak gigi seminit :119: :face69: gud :q:


sesudah penat berjalan , bergado , merajuk , marah , buat muke , buat mud pelbagai baru lah kami berwayang. KHURAFAT :119: oushhh..memang giler lah :119: bez. tapi ending nye aku tak berape leh terime sikit. tapi tak pe :r: kite layan je..:r: memang agak memalukan la aksi aku tadi kan mase nonton wayang tadi. incik gelap freefree jer gelakkan aku. oii..oii..ingat lawak ke :120: sori sikit. bukan takut taw TERkejut SIKIT je pon :face24: ahhaa..poyo la mimi. bia la kan.


konklusinya saya enjoy la dengan incik gelap tadi. saya banyak buat perangai tadi tapi dia senyum je. cam ni :face3: tuihh :119: mampos la kalo dia nak senyum bile aku buat perangai :119: tapi tu muka dia masa muda remaja dulu la. tadi muka dia cam ni :17: comel tak :120: macam bapok kan. ahhaa..tak ade la. seriously tadi incik gelap saya cool je. ouhh my acer:119: thnxs god. diz iz a gift from u :face60: amat selesa bersamamu sayang. hiphip..horayy.. bahagia bersamamu.


okeh sesudah bercanda kesana kemari , perot pon dah kenyang. saya di hantar pulang sampai ke pintu pagar. eccehh..padahal selalu je gi tu. ahhaaa...tapi sayangnya no pixcha :119: kenape :120: sebab saya malu. saya nak simpan memori ni dalam kepala saya je.. so sesape pon tak leh nak copy. sesape pon tak leh komen. saya je yang berhak keatas memori indah saya bersama. chewahh..:119:


konklusi kedua..nanti lepak same lagi yerr sayang :119::face2: ahhhaaa..:face50: BTW hope tangan awak cepat bek yer sayang. *lebamlebam di tangan dan dada sebab latihan silat.


adios amigos..

0 comments: