BLOGGER TEMPLATES AND Gaia Layouts »

Tuesday, February 8, 2011

baju oh baju

assalam..:face75: huuhh penat:119: hari ni memang busy:119: pepagi lagi dah gi buat serabut kat kolej. daftar subjek:119: dah tu gi bantai salah amek borang :face16: wehh..penat la:119: naseb baek boleh di cover lagi. kalo tak melayang rm5. sayang lebih la kat my mentor mr james :face54: hehehe..ok stop:119: jom balik.



penat. okeh balik dan lepak. wuppss lupa lak. ada benda tak setel lagi. saba mimi :face35: tak pa kita list kan dulu keja yang nak kena buat.

:65: print surat dan jadual
:65: hanta surat
:65: makan [paling penting]

alhamdulilah la kn suma keja dapat di setelkan dengan mudah. tapi ada 1 benda yang aku tak puas ati:119: tapi tak pe la untuk kegunaan aku jugak. so aku redha je laa..:face35:


tau bape hengget aku habiskan duet untuk print surat dan jadual:120: yang hanya 2 keping.. RM2.OO:119: mak oii...cekik tol :face33: cina tu dah katok pala aku. heyy..tak pa:119: len kali tamaw dah pi kedai hang:119:


bila malam datang incik gelap saya mula laa nak demam balik. aduii yunx tamaw laa..:face60: riso:119: ok saya teman awak gi klinik ea. pas gi klinik terus kite gi makan taw. nak tengok awak tu makan ubat. dalam demamdemam tu boleh lagi nak buat gagah. aiisehh..konon la ubat tu dia boleh kulum je:119: alihalih tak kulum pon. eksyen kamey ja lebih:119:


hahhaa..tapi sayang la kat awak. awak bawak saya jenjalan. kemana:120: rahsia kita taw.. tapi terasa la dengan awak :face36: saya tak kisah la awak buruk ke tak hensem ke awak gumok ke awak kurus ke awak miskin ke awak kaye ke. saya tetap sayang awak taw. tetap nak awak. sebab:119: sebab saya pon tak cantik saya pon gumok saya pon miskin. haisshh..senang cakap saya nampak awak je:face2: yang len sume kabur. ahhaa..siyez:119:


mimi tak demand taw awak. oke..adios amigos..

0 comments: