BLOGGER TEMPLATES AND Gaia Layouts »

Wednesday, February 16, 2011

kebunga - bungaan

:101: ahhaa..assalam.. bunga :120: kenapa dengan bunga :120: ada apa dengan bunga :120: tak ada apa-apa. cuma bunga ni comel. bunga apa tak perlu tanya la. bunga taek ayam pon comei ape :119: cuma nama jerr yang ngeri sikit.



post kali ni aku nak cita pasal bungabunga ja. ehhhee..hati pon berbungabunga ni :face12: aii..laen ja makna tu mimi :face54: ahhaa..tak adalah. cuma :119: meh nak cita..


okehh sejak dua menjak ni kan aku ni OBSES dengan bunga :119: seriously :119: tak tipu :119: kenapa tu aku pon kurang pasti la. terlalu suka sesangat pada bunga daisy. tapi bunga daisy yang di lukis la. maksud aku yang nature punya aku kurang sikit la sukanya. tak tahu lah kenapa. so barangbarang yang bermotifkan bunga daisy suma aku suka. eshhh..pelik tol. nak buat cam na kan dah TERobses :face64: lagi pon sekarang ni kan banyak barang tak kira la pakaian ke beg ke kasut ke yang bermotifkan bunga. kalo korang perhati betulbetul kan pape design bunga mesti bunga daisy kan. cuma cara dia lukis dan warna jerr laen. tak tahu bunga daisy yang mana? meh nak tunjuk..






so bertambahtambah gemuk la keobsesan aku terhadap bunga ni :131: tapi setakat ni aku dapat kawal lagi la rasa obses aku tu. tak da la nampak ja gambar atau bunga kat manamana aku terjeritjerit gedix. aihh..ada nada menyindir di situ yaa. oihhh... :119: tak baek mimi. ok :face35: gud :119:



kepada kekawan aku yang merengmereng sekalian jangan la bahan aku selalu :119: malu taw :119: nanti saya menangishh baru taw. saya suka bunga saja tak bermaksud hati saya pon selalu berbunga jiwang :119: ahhaa..ada nada ugutan yaa di situ :face69:


so..penutupnya juz nak cakap i luv bunga damn much. tapitapi tak dapat nak kalahkan luv saya pada incik gelap taw :face39: ehh..awak gatai mimi :face9: hehehe :face75: adios amigos.. :m: :60: :59: :125:

0 comments: