BLOGGER TEMPLATES AND Gaia Layouts »

Wednesday, January 26, 2011

bezday gurl

assalam..yeahhh:119: dah masuk alam baru dah ni.. hehehe :face12: alam baru??yep:r::r: dah dah 2o taon dah aku nihh.. yeeaa...dah besar:r: tp perangai still tak matang. ahhaa..nak buat cam na kan.

okeyhh..baru berapa jam masuk 2oan kan.. segala mak nenek yang aku cerita kat post lepas sumaxbuat lagi,,suma tak jadi lagi:face15: bukan tak menjadi taw..:118:cumanya kan tengah pagi buta ni mana ley jalan suma projek tu..eshhh:face16:

ok laa kat sini aku nak ucapkan bergelen trima kaseh la kat suma makhluk yang dah wish epy bezday kat aku:face67: hargai sangat taw:119: okeyhh aku nak list la skit kan antara kengkawan yang dah wish kat aku tadi..:face15: juz sebagai penghargaan la kan sebab dah penat click sana click sini taip sana taip sini. aku appreciate taw suma yang wish kat aku. terharu taw..ada yang sampai 2x wish. lagi la terharu:face36: hmm ni lah antara manusia yang kiut miut yang dah wish kat facebook aq tadi. thanxs darl..:h:


diz from my incik gelap. act dy dah wish dari 25hb ag:118: woww..:119: thnxs taw. makaseh bebanyak ea.. hadiah:120::119::108: kek:44: ada tak? tak da tak pa la. (*sedih:face29:) papa pon i luv u most :w:



kay lah.. ni ja lah tok stakat ni kan. pas my bezday ni nanti aku 2lis post lagi yerr.. muahh muah muax :face19: juz for u ijan. *ngehh adios amigos..

0 comments: