BLOGGER TEMPLATES AND Gaia Layouts »

Thursday, January 27, 2011

malam 27 januari

haihai..assalam.. hehe..i'm now oledi 2o years old lorhhh..:face12: hikhikhik dah patut matang :119: hadoii la cam na la nak buat bagi jadi matang tataw:120: :face6: tak pe lahh kan asalkan ada orang sayang :67: aty pon senang kan..

hollaa..tadi saya dapat kek :44: eshh eshh bez taw. even kek biasa je kan aku tetap suka taw. kredit tok my mom :95: Puan Khamisah. i luv u mak. tadi mak dah belikan kek tok aku. waahhh suka :face75: kek yang berwarna coklat. cuma berharga belasan ringgit sahaja. tadi kua gi beli barang ngan family..den my mom ajak gi 1 tempat. aku pon ikut je lahh.. suddenly my mom stop kat kedai kek. ahhh...atyku sudah berbunga daisy :60: ok sambung cita :119::r: den my mom terus tnya nak kek yang mane. pilih lah.. skali ag aty aku brbunga daisy brkuntunkuntum :60: :m: :101: hehee aku pon pilih lah. hasilnya kek aku kua la cam ni. macam kat bwh ni. simpel tapi aku suka. ayat yang kat atas kek tu mak aku yang suruh tulis taw. dah besa dah anak mak kan lol hehehe..







comei tak kek aku? comeii kan kan.. bagi aku la.. berat dia cuma 1/2 kg je. cukup la tok 7 orang makan kan..lepas beli kek kami terus choww dari kedai tu. hehehe gelojoh :118: kat kedai kek tu ada la jual memacam jenis roti pe sume kan. adik aku yang sorang :96: ni nak la piza yang rm1.8o tu. alaaa yang ada sosej+sayur campo+sos+mayo tuu..mak pon belikan la tok dia :face25: ngade tol. pas tu dia tak sesaba nak makan. makan la dia sambil berjalan. suddenly dia stop brjalan :30: aii nape lak budak ni. ruperupenye dia tercekik piza tu. hahaha padan muke :118: jahat tol:119: aku pon tolong la dia. huhuhu.. den terus la kami balik.


mase on da way nak balik tu kan tetibe je ayah :93: aku berenti. dia cakap nak gi makan :45: yeeaa..ayah nak belanje makan. aku ngan adikadik berbunga daisy la kan lam aty. chop..tadi ayah cakap nak gi makan kan :120: dah ni nape lak signboard tu tulis carwash :120::119: ke aku salah bace..ehh tapi betul laa. hmm..ayah tipu :face22: pas ayah gi parking keta dia turun. kami yang laen malas laa nak turun. dah datang carwash sape nak turun. ayah buat muke slumber tanye kami sume. laa tak nak turun? tak gi makan ke? aku pon jawab.. nak makan pe nye kat carwash :face3: sabun? ayah pon gelakgelak kat aku, ehh gelak lak :face11: sape cakap nak gi situ :65: orang cakap nak gi sane :66: lahh ayah cakap la ada kedai makan kat sebelah tu..:face23: adehh penat jer tacinx.


dah makan punye makan sampai kenyang kami pon blah kan diri tok balik. kredit tok ayah saya Encik Hamid. i luv u lahh.. mee bandung sini memang kaw laahh.. i like ur stlye la ayah :face40: nak tau betapa sedapnye mee yang aku order tu? hmm dilisyersszzz lahh..:115: adik adik aku makan sampai berebut aku punya mee. sedap memang kaw. siap ankat mangkuk hirup kuah macam iklan megi ag. adoii..malu la woii :face50: dah laa letak la balik mangkuk aku tuu..:face41: disebabkan malu yang tak dapat di tahan kami sekeluarga cepatcepat blah. kihkihkih..


sampai jerr kat umah sume berebut nak ankat kek aku. aaiipp...:119: dun kaco my kek la. marah ni:face24: eccehh..aku pon terus amek kek aku den suruh my adik snap my pix. hasilnya.. jadi lah cam kat bawah ni...





okeyhh..sempat posing ag ngan kek tetengah malam kat halaman umah tu..:face5: tak pe la kan setaon sekali jerr pon kan..dah tu masuk umah kunci pintu! hahaha...tak saba nak terkam kek
:x: sebelom kek diterkam aku snapsnap lu.




sampai parents ngan adikadik aku tension la kan. bile la dapat makan neyhh :118: aii..marah nampak. kay lah kita makan. chop..nyanyi la dulu. waa mak suruh nyanyi la plak. mak malu la kakak. tapi tak pe la kan. adat la tu. adik aku yang kecik tu pon mula la nyanyi tuk aku. "allah selamatkan kamu":75::74: sambung sendiri ea.. hehehe.. ok time to nyumnyum..










terase macam artis la pulak kan. sambil makan ada orang tu orang ni dok snap pic aku :51: hehehe..pemez sebentar di dalam umah sendiri. kihkihkih.. lastly tima kasih family ku sayang dah membahagiakan aku. i luv u all. muahh.. thnxs for evrthng mak , ayah.. :face36: ahakss uat ayat sedih la pulak kan. bukan la.. terharu taw tak. mak ayah adik adik suma sayang saya. saya pon sayang dorang. korang ade ke epy family cam aku? tak de kan? kalo ade pon tak same cam aku ade. so jangan nak sibok kay.. ahhaaa...ni saje lah kisah aku dihari lahir yang ke 2o taon neyhh..


rahsia post :: sume pix kat post ni di like oleh incik gelap saya. so thnxs jugak lahh tok dy kan. luv u sayangzz..:67: hehehe..:face2:


adios amigos..

2 comments:

Anonymous said...

alolololo ~
bestnya diaa. .anyway SELAMAT HARI LAHIR YANG KE-20.
semoga kawan aku sorang nie berjaya dlm hidup dan sentiasa ceria ceria selalu bersama family dan orang tersayang.
moga berkekalan hingga akhir hayat bersama dengan kekasih hati. aminn ~

kura_kura kecil said...

hehehe..tima kaseh..