BLOGGER TEMPLATES AND Gaia Layouts »

Monday, January 24, 2011

i wish..

hahaii..assalam. seperti suma orang aku pon ada jugak tarikh lahir:44:. tak kan tak da lak kan:119: ahhaa..pandai bergurau:face40: aku lahir pada bulan pertama di tahun 1991. kalo skunx tahun 2011 means tahun ni aku dah berusia 2o taon:face46: oh no..! dah besar! ehhekk..anak mak dah 2o taon. thnx mak sebab dah jaga kakak selama 2o taon:face2: wow..u so hot la mak. i luv u most la mak:h: untuk ayah yang aktif sehingga terciptanya aku! thnx jugak:r: i luv u damn much! ayah pon hot jugak macam mak! hikhikhik..:98:


opppsss..tapi sebenarnya ni bukan la hot topics yang nak di cakapkan kat sini.:h: ahhaa.. sbenarnya gua ada gift list taw:108:. ahhaa..dah besarbesar pon ada gift list ag ke? bia la..! biasa la kan burfday girl mesti la nak hadiahkan even cicin tikam 2o sen satu tu. hmm taon ni aku ada gift list! tp list aku tak la panjang mana pon. ada la dalam 2 muka surat kertas kajang! mak aii banyak tu:131: ahhaaa..acah je..:face40:dah gelabah. ok2 nak taw tak apa aku punya gift list? mehh nak tunjuk..



:60:aku nak fon baru.kalo dapat nak la kan xperia:face17:

:88:aku nak baju ladies yang comeii. ahhaa bukan pa baju yang dok ada la ni sumanya tshirt ja. nak la juga kan tukar jadi ayu sk8. kihkihkih. uat malu ja:face15:

:60:kalo dapat la kan aku nak juga jadi puteri raja:48: sehari kat dunia. kahkahkah..

:88:ok last but not least aku nak celebrate bezday aku ni ngan suma owang yang aku kenal. but:119: aku nak spend time dalam 2 3 jam tuk celebrate ngan incik gelap aku:face35: bukan pa kan cumanya nak rasa la ber romantika ber2! ahhaaa..gatai:face53:



haa.. tu saja lah yang aku nak sebenarnya pon. tak banyak kan? cumanya susah la nak dapat. yelaa sapa yang nak bagi! nak yang bukanbukan yang bezbez! cit..:119:xpa la kan. kalo tak dapat pon sekurangnya aku dapat berangan kan kan..

ok la bagi sapasapa yang bermurah hati tok menyumbangkan sedikit sebanyak gift tok aku silakan.. ceyhh tak malu mintak hadiah! bia la..! jelez! :face27:

untuk bezday kali ni aku da keinginan untuk uat revolution. ecceehhh..konon:119: laa..sungguh aihh. ok tak caya:120::119: mehh aku listkan.. tapi jangan sampai kena heart attack lak taw..weyy tak lengkap la kalo bezday ada gift list ja. mesti la kena ada azam skit kan. baru la perfect bezday ni. kan kan.. ok jom tengok pa yang aku nak jadi bila dah jadi 2o taon ni..:101:



:n:aku nak jadi awex yang mithali:119: yes dat's i wanna be.
:94:aku jugak nak jadi sowang anak yang solehah! chewaahhh..but yes.
:23:aku nak jadi sowang yang pandai. rajin study! tamaw ag pointer jatuh:face32:
:126:kalo dapat aku nak rajin bersukan balik. alaa macam duludulu. sebab:119: sebab skunx ni aku dah lembik la. tak macam dulu susah nak sakit.
:63:for my personality. aku nak jadi lebih feminim. ahhhaaa...ngarut tol.ahhaa mmg mengarut tapi tu la kenyataan. so beri tunjuk ajar yerr senior feminim!


wokeyhh tu ja la revolution yang bakal aku buat. semuanya ke arah yang positif kan. aku rasa tu ja la kot yang aku nak share pon. aku tamaw la cakap banyakbanyak. penat:face30: kihkihkih.. salam bunga dari saya untuk anda.. adios amigos.. :face69:

0 comments: