BLOGGER TEMPLATES AND Gaia Layouts »

Wednesday, June 29, 2011

hari ke berapa ?

hye..hye..hye..blogger-mysweetden.blogspot.comhehehehe saja nak hegeh-hegeh sikit. as salam.. :131: tiba-tiba rasa nak meluahkan perasaan la pulak.:68: pergghhhh haty tengah lara kot ni..:68::68: okeh STOP:30: mulai hari ini hanya ada 29 days sebelum budak gemouk 2 balik sabah. entry44.blogspot.com arghhhhh..:119: *over la pulak kan. blogger-mysweetden.blogspot.com hihihi.. incik gelap saya dah nak grad. so dia dah nak balik tempat dia. nuuuu kat pulau borneo. jaoh woo..:face58: okeh masa aku tengah taep benda-benda ni aku jadi bengong sat:19: apa yang aku nak cakap sebenarnya ni:120: TAK TAW:118: tak dak perasaan. TAK:119::119: sebenarnya aku sedih. tak nak la jiwang. terus kepada isi yang cuba aku sampaikan. FOKUS:face7: banyak benda aku tak buat lagi dengan incik gelap. masa dah tak ada. tak sempat nak buat semuanya dalam masa 29 hari. walaupon semua tu cuma kehendak aku..tapi kalau tak dengan dia dengan sapa lagi aku nak buat kan:120: ouhh...entry44.blogspot.com









p/s::maaf kerana merapu ;)


harapan:: ;tuhan..bagi la kesempatan untuk aku buat apa yang aku nak buat bersama DIA. PEACE :face35:


nota kaki:: iloveyou . .

0 comments: